loading...
صراط
آخرین ارسال های انجمن
محمد حسین حبیب زاده بازدید : 319 جمعه 07 شهریور 1393 نظرات (0)
ماجــرای چـادری شــدن
روزی که به بهـانه بسیجـی شـدن ، چادری شـدم

یادمه سال اول راهنمایی بودم….

یه روز داشتم از توی راهروی مدرسه رد می شدم که یه نوشته روی دیوار نظرم رو جلب کرد، نوشته بود برای ثبت نام توی بسیج به اتاق (فلان) مراجعه کنید، من وقت رو تلف نکردم و وارد همون اتاق فلان شدم، بعد از پرسیدن مدارک لازم از اتاق زدم بیرون…

اون روز کوتاهترین روز مدرسه ی من بود چون اینقدر ذوق زده شده بودم که نمی دونم چطور زنگ آخر زده شد و من مسیر مدرسه تا خونه رو لی لی کنان طی کردم تا به پدر و مادرم بگم که می خوام عضو بسیج مدرسه بشم، از خدا که پنهان نیست از شما چه پنهان توی راه یه نقشه هم کشیدم مبنی بر اینکه بهشون بگم یکی از شروط بسیجی شدن چادری شدنه،(آخه مامانم می گفت: تو جُسه ریزی داری و چادر بپوشی اذیت می شی و……)، خدا من رو ببخشه ، خلاصه رسیدم خونه و هنوز لباسم تنم بود که موضوع رو مطرح کردم با انضمام همون نقشه که گفتم.
بالاخره دو، سه روز بعد به آرزوم رسیدم و با چادر رفتم مدرسه.
از اون روزا تقریبا ۱۷ سال می گذره و هنوز وقتی می خوام برم بیرون با همون ذوق و شوق چادرم رو سر می کنم.
من و چادرم دو تا دوستیم، دو تا رفیق فابریک. توی گرمای خوزستان که آدم احساس خفگی می کنه، توی شرجی، توی سرما، توی باد شدیدی که می یاد و کنترل چادر سخت می شه و…..

هیچ وقت فکر نکردم یه بار اضافه دارم، برعکس بدون چادر احساس می کنم یه نقصی دارم، شاید باورتون نشه….
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • تبلیغات


    آمار سایت
  • کل مطالب : 97
  • کل نظرات : 112
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 185
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 22
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 34
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 21
  • بازدید ماه : 968
  • بازدید سال : 30,744
  • بازدید کلی : 308,001
  • کدهای اختصاصی
    دانلود اسکریپت خرید هاست تل مو هات بانز دانلود آهنگ جدید تتلو از شب اول - دانلود آهنگ جدید تتلو از شب اول گن لاغری مردانه هندزفری تغییر صدا موبایل - فروشگاه هندزفری تغییر صدا تبادل لینک - تبادل لینک چای لاغری تیما

    خرید اینترنتی

    - خرید اینترنتی تبادل لینک - تبادل لینک تبادل لینک - تبادل لينك فروش بک لینک - فروش بک لینک دلارستان.کام - قیمت لحظه ای ارز، طلا و سکه عینک آفتابی استاندارد تبادل لینک - تبادل لینک فروشگاه ساعت مچی تبادل لینک - تبادل لینک رایگان و اتوماتیک عكس - عکس نیازمندیها - نیازمندیها هاستینگ ایران تبادل لینک - تبادل لینک عینک ریبن کلاب مستر تفریح و سرگرمی - اخبار روز,سرگرمی های روز رابین وب - طراحی سایت و گرافیک